Saturday, July 9, 2016

ШТА СВЕ МОЖЕ ДА СНАЂЕ ОНОГА КО ДОЂЕ ДА РАЗГОВАРА СА АЛЕКСАНДРОМ ВУЧИЋЕМ

Дошла на разговор са Вучићем,
а украли јој ципеле и полили је водом!

Запуцала из Бора да разговара с Вучићем. Прво јој украли ципеле док је кунтала испред Владе, а онда је и окупали перачи улице шмрком! 
Поред свих недаћа и тешке материјалне ситуације, баш ту испред Владе дочекале су је нове непријатности.
Испред Владе Србије, људи који су желели да разговарају са премијером Србије Александром Вучићем, почели су да се окупљају још јуче. 
Неки су из других градова долазили јуче, па преспавали код рођака. Они који нису имали где спавали су на хладном Београдском асфалту.
Једна од њих је и госпођа из Бора, која је ноћ провела на плочнику исред Владе. Како каже, ушушкала се у врећу за спавање у нади да ће мирно преспавати ноћ до јутра и разговора са премијером.
Оно чему се она није надала је да ће је, и поред свих недаћа и тешке материјалне ситуације, баш ту испред Владе дочекати још веће непријатности.
- Понела сам врећу за спавање. Изула сам ципеле и ставила их у кесу. Кад сам се пробудила није их било. И даље не могу да верујем да ми је неко испред зграде Владе украо ципеле!
Она и сада корача истим плочником у папучама неколико бројева већим. Срећом па је синовљеве папуче понела у коферу са стварима...
Да мука буде још већа, чистачи који су прали улице су несрећну жену испрскали, због чега сада ту суши веш.
- Само сам осетила млаз воде. Чувари који су били поред ме нису упозорили да камион који пере улице долази. Сада су ми све ствари мокре - прича она.
Ипак, не одустаје. Како каже, и те како има шта да каже премијеру!
Тврди да је живи сведок мита, корупције и злочина.
- Ћерка ми је преминула 2004. године, а до дана данашњег о томе немам званичну потврду. Отишла је у Атину и више се није вратила. Никада ми то нико није саопштио, већ сам сама сазнала...Много је компликација настало успут, а у међувремену су ми прогласили стечај у фирми. Важили смо за добростојећу породицу, а данас смо на ивици сиромаштва - прича она.
Ова жена данас из куће распродаје све што има, па чак и олуке са крова. Разлог је пуко преживљавање. Јер - иако је једно дете изгубила, има их још четворо, а сва та уста треба нахранити.

ЕспресоВидео - Грађани испред Владе Србије чекају разговор са Вучићем

Повезани чланци:
Извор: Еспресо|Аутор текста и фотографија: Сузана Трајковић|8. јул 2016.

ЛГ - За све ово постоји један једини коментар и није баш пристојан, а гласи - Како се ОНИ зајеб...ју са ОВОМ државом! (Ускличник овде није да означи узвик, већ чуђење)

No comments:

Post a Comment